مهمترین نکته هنگام خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید ظرفشویی به صورت قسطی

وجود ماشین ظرفشویی به عنوان یک وسیله برای از بین بردن آلودگی ها، باکتری ها، کثیفی ها، چربی ها و تمیز کردن ظروف از هرگونه مواد اضافی بیماری زا در هر مکانی از واجبات است. به بیان دیگر از این وسیله برای شستن و تمیز کردن ظرف ها و وسایل خوردن و آشامیدن در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های منازل استفاده می شود که کمک می کند تا بدون زحمت، حجم بالایی از ظروف را با سرعت بالا شسته شود. اما برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی نکته های بسیاری وجود دارد که قبل از خرید نوع آن باید بسیار دقت کنید. هنگام خرید مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، تعداد افراد خانواده و فضای آشپزخانه خود است. حجم لباسشویی ها امروزه بر اساس تعداد افراد در خانواده سنجیده میشود؛ به عنوان مثال برای خانواده های بزرگ باید به دنبال ماشین ظرفشویی با ظرفیت بالا باشید تا بتوانید در یک بار استفاده حجم زیادی از ظرف ها را بشویید و مجبور استفاده مکرر از آن نباشد و به نوعی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده باشید.

 

9 نکته برای خرید ظرفشویی اقساطی که باید به آن توجه کنید.

مهمترین نکته هنگام خرید اقساطی ماشین ظرفشویی فضای منزل و تعداد خانواده و همچنین میهمانان شماست؛ علاوه بر آن نکته های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به صورت جزئی تر به آن ها خواهیم پرداخت.

  1. اولین و مهمترین نکته در انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی توجه به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن است.
  2. با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان ظرف های قابل شستشو در هر بار ظرفیت دستگاه را انتخاب کنید.
  3. وجود برنامه های شست و شوی متنوع در ظرفشویی به شما اجازه میدهد که برنامه شست و شو را متناسب با میزان چربی و آلودگی ظروف انتخاب کنید و نتیجه بهتری دریافت کنید.
  4. ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک، در صورتی که محل قرار گیری دستگاه به شیر آب گرم نزدیک باشد، پیشنهاد می کنیم که دستگاه های دارای دو ورودی آب یا در اصطلاح دو شیر را خریداری کنید. با این کار انرژی کمتری صرف شده؛ چرا که در غیر این صورت المنت دستگاه می بایست دمای مطلوب آب را تامین کند.
  5. توجه به مدت زمان ضمانت و نوع خدمات پس از فروش
  6. هنگام خرید اقساطی ظرفشویی به نوع طراحی آن (رومیزی یا مبله) آن توجه کنید تا فضای مورد نیاز را هم در نظر داشته باشید.
  7. در موقع خرید ماشین ظرفشویی توجه کنید که دستگاه مذکور چه امکاناتی را برای شستشو به شما می دهد. شستشو با آب سرد، شستشو با درجه حرارت پایین آب، خشک کردن پس از شستشو، شستشوی اقتصادی و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه از جمله امکانات مفیدی هستند که می توانند در کاهش مصرف انرژی موثر باشند.
  8. قابلیت ها و تکنولوژی های به کار رفته در ظرفشویی را در نظر بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید